sobota, 23 lipca 2011

Wyróżnienie

Wczoraj przeżyłam bardzo miłą  niespodziankę. Zostałam przez Kacpra nagrodzona wyróżnieniem:


Nie wiem czym sobie na to zasłużyłam, ale bardzo się cieszę i jeszcze raz bardzo dziękuję Kacprowi:-)
Zasady obowiązujące w zabawie to::
1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję kolejne osoby (w oryginale 16) i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.
Troszkę złamię zasady, bo od tego przecież są;-). Nie będę nominowała 16 osób, bo tak naprawdę powinnam nominować większość osób do których zaglądam. Wybiorę więc 3 blogi,  w których w ostatnim czasie dostrzegłam coś wyjątkowego. Są to:




Trochę o mnie:
1. Lubię robótki wszelakie ale hafty ponad wszystko
2. Lubię muzykę klasyczną ale nie tylko
3. Lubię spacery w deszczu, niekoniecznie pod parasolem
4. Lubię osty kwitnące
5. Lubię żaby kumkające
6. Lubię ptaki ćwierkające
7. Lubię ludzi zakręconych

3 komentarze:

  1. Dzięki Jolu :D Cieszy mnie, że mój blog podoba Ci się na tyle by dać wyróźnienie :D Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za wyróżnienie, tym bardziej miłe, że od Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję, bardzo się cieszę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*