środa, 20 lipca 2011

Wymianka z Darią

Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Darią na prywatną "Ptasią Wymiankę". Obydwie dostałyśmy już swoje przesyłki. Czas więc na chwalenie się:-)

Od Darii dostałam same cudowności:


- breloczek, który doczepię do pliku kluczy od domu:


- chustecznik z zawartością, którą od razu wykorzystałam, bo łez od wzruszenia nie mogłam opanować:



- intrygujące pudełko:


- a w środku wspaniały notesik:


- w notesiku przyklejona czterolistna koniczyna!!:


- i niezwykła ptasia kolekcja tagów w moich ulubionych kolorach:



A to paczuszka, którą Daria dostała ode mnie:-). Poszczególne zdjęcia zobaczycie na blogu Darii:


Bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci Dario za cudowności:-* Mam nadzieję, że nie jest to ostatnia nasza wymianka:-))

5 komentarzy:

  1. Obie wymianki cudowne. Powaliły mnie na kolana ptasiorki....chyba xxxx?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu cudowna wymianka !!! Widać, że Daria znakomicie zna Twoje gusta, śliczności dostałaś, ale i śliczności dałaś, zazdroszczę Dari tych obrazeczków :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wymianka:)Dziękuję za odwiedzinki na blogu:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu ja również dziękuję Ci za super wymiankę, i coś mi się wydaje że nie jest to ostatnia wymiana :D Najważniejsze, że jesteś zadowolona, ptaszorki już się zadomowiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wymianka rewelacja, :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*