wtorek, 26 lipca 2011

Prywatna wymianka - kolejna;-))

Jakiś czas temu umówiłyśmy się z Leną na spontaniczną wymiankę. Lena chciała pewien haft, a ja wymarzyłam sobie "Księgę Gości Strychowych". Księga dotarła do mnie w tym tygodniu. Jest przewspaniała. Jest cudowna. Jest piękna. Ale czy mogło być inaczej skoro takie ręce to robiły!! Przyjrzyjcie się wszystkim detalom!!








Dodatkowo dostał mi się też ten uroczy zapiśnik. Cały czas główkuję na co go przeznaczę:-)




Z moich rąk powstała dla Leny taka oto poduszka ze znanym już "Śniadankiem":


Lena! Bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję za wymianę! Cudownie wczułaś się w moje klimaty. Jesteś wielka!!

12 komentarzy:

  1. Nooo, super wymianka :) Świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te wymiankowe dzieła, a Księgę "wymacam" z przyjemnością i to już niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łomatko, dech i zaparło.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ksiega jest niezwykle klimatyczna i oryginalna. Poduszka super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż żal zapisywać cokolwiek w tych pięknych dziełach.
    A Twoja podusia niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu, cieszę się ogromnie, że udało mi się sprostać wyzwaniu!!! Miłego użytkowania :-)
    A Twoja poduszka jest boska i kocham ją wielce :-) Dziękuję za tak cudną wymiankę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się cieszę jak się Ktoś cieszy:)
    Też bym się cieszyła dostając takie cudowne rzeczy!
    Wspaniała wymianka!
    Jolu, Twoja poduszka jest ... jest po prostu piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Artystki!!!!! Prace piękne! Najbardziej poduszka mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny jesteście niesamowite - przepiękne te upominki wymiankowe - trudno jest się zdecydować co piękniejsze - po prostu wszystko powala - pozdrawiam Was cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie wiem co podziwiać bardziej, księga niesamowita, podusia powala..

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja mogłam tutaj dotąd nie trafić??? Blog już jest w moich zakładach :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna wymianka, same rarytasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*