czwartek, 28 lipca 2011

Podaj dalej

W czerwcu mialam to szczęście, że załapałam się u Marzycielki do zabawy "Podaj dalej". Dzisiaj dostałam przewspaniałe prezenty: woreczek z kawowym motywem krzyżykowym, jednym z moich ulubionych, świecznik decoupage z cudownym bratkowym motywem. Do tego łakocie:-))
Marzycielko, bardzo Ci dziękuję za wspaniałe prezenty:-*



A teraz podam zasady zabawy:

- Pierwsze 2 osoby, które w komentarzu pod tym postem napiszą, że w ramach "Podaj dalej" chcą otrzymać ode mnie drobne upominki, dostaną je w ciągu 2 miesięcy.
- Osoby te powinny ogłosić taką samą zabawę u siebie na blogu albo od razu, albo w momencie otrzymania przesyłki z upominkami.
- Następnie wysłać swoje upominki 2 osobom w ciągu 2 miesięcy
- W tej zabawie można brać udział nieograniczoną ilość razy:-))


Tak więc, jeśli ktoś ma ochotę na coś "jolowego" - zapraszam:-))

Chciałam też bardzo podziękować Marcie i Alince za przyznanie mi wyróżnienia. Jednak w związku z tym, że dokładnie takie samo wyróżnienie dostałam już od Kacpra i wtedy wyróżnienie przekazałam dalej - teraz po prostu tylko pięknie dziękuję:-***
 

3 komentarze:

  1. Na coś Jolowego to ja się zawsze piszę!!! Chętnie wezmę udział w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to to drugie miejsce czeka chyba na mnie :) Piszę się
    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się spóźniłam :( Udanych wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*