niedziela, 17 lipca 2011

Autoportret ;-)

Już dawno nie wyszywałam żadnej "jolówki", a mało co robię z większą przyjemnością.
Tym sposobem powstała wersja urlopowa. Co prawda jeszcze dwa tygodnie do wyczekiwanej laby, ale tak właśnie będę wyglądała:-)))


Mam nadzieję, że dołączy do mnie Daria. A może jeszcze ktoś...
Oj, będzie się działo....

PS. Na zdjęciu pojawiło się moje logo. Autorką jest nie kto inny a właśnie Daria. Wspaniała Dziewczyna! Nie dość, że sprawiła mi taką niespodziankę, to jeszcze poświęciła prawie pół nocy na instruktaż wstawiania logo na zdjęciu. Dodam, że ma anielską cierpliwość.
Dario, bardzo Ci dziękuję:-*

14 komentarzy:

  1. Jolówka - jak zawsze - piękna. Gratulacje dla Darii za logo. Jolu a chusteczkę w kropki masz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak zwykle, Jolówki powalają..

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka świetna babka!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha super!!! Jolu dziękuję za informację, ja też pod koniec lipca jadę, tak więc spodziewaj się przesyłki na początku przyszłego tygodnia, jeszcze dam Ci znać dokładnie:))Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. aż zapachniało słodkim nicnierobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała i świetna "jolówka" :)))
    A logo fachowe, pierwsza klasa!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. JOLÓWKA bossssskkkka! a skoro masz tak wyglądać to się zobowiązuję, że podrzucę Ci ciasteczka do tej kawy ;)
    PS: A poza tym nie chwal bo przechwalisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym Ciebie nie znała to może uwierzyłabym, że potrafisz tak bezczynnie siedzieć. Mimo wszystko, życzę miłego leniuchowania na urlopie.

    OdpowiedzUsuń
  9. To dopiero Jolówka! Świetna jest; oby Twój urlop był równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za ciepłe słowa. Takie hafty jak ten mają za zadanie wywoływać uśmiech na twarzy - po komentarzach widzę, że zamiar się powiódł.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. To już niedługo laba:) Miłego wypoczynku. Podoba mi się Twoje nowe logo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna babeczka i hafcik, tez sie tym zajelam wiec zapraszam :)
    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*