środa, 22 czerwca 2011

Fascynacja

W Szufladzie ruszyło fantastyczne wyzwanie tematyczne - FASCYNACJA.
I zaczęłam główkować. Wyszło na to, że ciągle się fascynuję czymś nowym , ale jedna fascynacja jest trwała. To świat muzyki. A Tord Gustavsen ..... jego gra budzi wszystkie zmysły. Z tego co wiem w Polsce miał dwa koncerty. Dwa we Wrocławiu:-). I na tych wszystkich dwóch koncertach byłam:-))
Chciałam w jakiś specjalny sposób uwiecznić moją fascynację Tordem. Mogłam to zrobić w jeden właściwy dla mnie sposób - przez haft. I wiedziałam, że musi to być coś bardzo skromnego, żeby przypadkiem nie przyćmiło samej muzyki. Wyszyłam więc prosty fortepian. Dołączyłam informację o miejscu koncertów i daty tych koncertów. Zostawiłam też miejsce na kolejne wpisy, bo wierzę, że jeszcze kiedyś posłucham muzyki Torda Gustavsena na żywo.


a to fragment koncertu, na którym miałam szczęście być:


Dziękuję wszystkim za miłe słowa, a Tobie Dario za ..... sama wiesz za co:-*

8 komentarzy:

  1. Fascynacja przerodziła się w pasję. Z przyjemnością wysłuchałam tego fragmentu koncertu.
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pomysł. Muzyka hmmm, niesamowita.
    Ściskam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny haft. Muzuzyka także:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tu widzę połączenie dwóch fascynacji... muzyki i haftu. Wspaniale się tego słucha.
    PS: proszę bardzo - jak coś wiesz gdzie mnie szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstyd się przyznać, ale ja muzykalna to nie jestem, siostra grała na pianinie :) Za to haft i pomysł rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością odsłucham koncertu, sama kiedyś grałam, więc z pewnością emocje będą. Dziękuję za niespodziankę, jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasje uskrzydlają i to widać w tym co robisz :)
    Czekam na kolejne cuda i życzę ci abyś mogła cały czas słuchać swojego ulubionego wykonawcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft i wspaniała fascynacja! Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*