piątek, 13 maja 2011

Życie jest piękne!!

Dzisiaj nie pokażę żadnych robótek, opowiem za to co mi się przydarzyło:-), bo telenowela wenezuelska przy tym to tyle co nic.
Otóż, w ostatni poniedziałek w czasie rozmowy telefonicznej dowiedziałam się, że moja współgalerianka Irenka zgubiła portfel z pieniędzmi w drodze do biura podróży. Szła tam opłacić wyjazd na urlop. Ciężko pracowała na ten wyjazd. Było mi bardzo przykro, ale Irenka trzymała się dzielnie - "w końcu to tylko pieniądze". Rozmowę przeprowadziłam wieczorem. Na drugi dzień, gdzieś koło południa, odbieram w pracy telefon od mojej koleżanki z ławy szkolnej ( dla niewtajemniczonych - szkołę skończyłam 28 lat temu), z którą mam w miarę regularny, ale bardzo rzadki kontakt. Średnio 2-3 razy w roku. I to właśnie Gosia zadzwoniła do mnie z przedziwnym pytaniem: czy znam Irenkę Iksińską? Oczywiście, że znam, bo to moja robótkowo-koncertowa przyjaciółka, ale szokiem było dla mnie samo pytanie:-)) No bo skąd Gosia dopytuje o Irenkę??
I co się okazało?? Gosi Koleżanka z pracy (wielkie DZIĘKUJĘ dla Niej) znalazła na ulicy portfel i zadała sobie bardzo wiele trudu, aby dotrzeć do właścicielki. Irenka odzyskała pieniążki na wyjazd i w podziękowaniu dała prezent od serca - haftowane obrazki.
Koleżanka - muszę koniecznie dowiedzieć się jak ma na imię - z obrazkami poleciała do Gosi, która również wyszywa. W trakcie oglądania Gosia stwierdziła, że RAMKI przy tych obrazkach są bardzo podobne do ramek przy moich wyszywankach i doszła do wniosku, ze powinnam znać Irenkę. Po tej dedukcji - zadzwoniła do mnie:-))
Sprawiła mi ogromną radość. Nie można tracić wiary w Człowieka!!
Tego samego dnia, jak co tydzień, obydwie z Irenką okupowałyśmy Galerię. Siedziałyśmy przy lodach komentując całe wydarzenie. Nie mogła uwierzyć w takie dziwne zbiegi okoliczności:-))
Życie jest piękne!!

2 komentarze:

  1. Cuda sie zdarzają :) i oby się zdarzały jak najczęściej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękne i wciąż zaskakuje... :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*