środa, 11 maja 2011

Z lekkim opóźnieniem

Przed miesiącem brałam udział w wymianie w Szufladzie. Należało przygotować dla wylosowanej osoby pięć różnych kartek, tematycznie związanych z: Bożym Narodzeniem, Wielkanocą, narodzinami dziecka, ślubną lub walentynkową oraz kwiatową.

Tak wyglądają kartki przygotowane przeze mnie dla Darii.




A to są kartki, które przygotowała dla mnie TuKara. Piękne są:-)



Dodam, że kartki te odbyły daleką drogę. A sama koperta... to też swoiste dzieło sztuki. W życiu nie dostałam przesyłki tak ostemplowanej, oklejonej i opisanej służbowymi notatkami. Na pewno również kopertę zachowam na pamiątkę.
Dziękuję za zabawę:-))

3 komentarze:

  1. kopertę tez trzeba pokazać.

    OdpowiedzUsuń
  2. I to ja jestem szczęśliwą posiadaczką tych cudnych kartek z pierwszego zdjęcia! Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*