piątek, 6 maja 2011

Wystawa "IGŁĄ MALOWANE"

3 maja 2011 roku w Krasnobrodzkim Domu Kultury miało miejsce otwarcie mojej autorskiej wystawy. Prezentuję na niej prace wykonane haftem krzyżykowym. Jeśli ktoś ma ochotę, to serdecznie zapraszam do obejrzenia wystawy, która potrwa na pewno do czerwca, a kto wie czy nie do połowy sierpnia. Krasnobród to cudowna miejscowość na moim ukochanym Roztoczu, w odległości ok. 25 km od Zamościa.
Znajdzie się ktoś chętny??:-))

Poniżej zdjęcia z sali wystawowej.











14 komentarzy:

  1. Sporo tego..... Gratuluję! Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Szkoda, że to tak daleko, bo pewnie wybrałabym się. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dużo prac, gratuluje swojej wystawy! super!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ого, какая красота! и это все вышивка?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna chętna jest na pewno :) Muszę się wybrać, widzę zamojski ratusz, super. W jakich dniach można obejrzeć te cudowności? Mam nadzieję, że w niedzielę jest otwarte :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:-)
    Dario! Niestety, w niedzielę Dom Kultury jest zamknięty:-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, tak myślałam, ale miałam nadzieję, że może będzie otwarte. To nic, coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Jolu pięknego dorobku.
    Niestety nie odwiedzę Twojej wystawy osobiście ale jest mi bardzo miło podziwiać Twoje prace tutaj :)
    Pozdrawiam i życzę dużo odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna wystawa. Cudowne prace, a wystawa napewno odniesie sukces. Choć jestem przekonana, że nie takie są pobudki przygotowania tej wystawy. Trzymam kciuki i pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu świat jest mały, oglądając Twoje prace na blogu, przyszła koleżanka mówiąc, że to mnie zainteresuje i dała mi do poogladania opłytkę z nagraniem z Twojej wystawy. Dorobek wspaniały. GRATULUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna wystawa, gratuluję !!!! Szkoda, że mieszkamy tak daleko :( na żywo to dopiero musi robić wrażenie. Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jolu gratuluję wystawy, masz wielki dorobek, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*