piątek, 20 maja 2011

Dla Ciebie...

Kartka, której tworzenie od samego początku sprawiało mi ogromną radość. Ulubione kolory, ptaszki, koronki a nawet kawałek zwykłej aplikacji. Do tego patchwork wyjątkowo subtelny. Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona.
Na ostatnim spotkaniu Wrocławianek Irenka właśnie tę kartkę wybrała sobie na czerwcowe urodziny, czym sprawiła mi ogromną radość.





Przede mną wolna sobota (o niedzieli nie wspominam bo szykuje się wyprawa do arboretum) i dwa dni urlopu, które pewnie znowu wykorzystam do patchworków. Ale nie tylko. Wróciłam intensywniej do krzyżykowania, bowiem jesień tuż tuż, a wraz z nią kolejna wystawa, tym razem na miejscu we Wrocławiu, ale wystawa, do której muszę się po prostu przygotować. Tytuł wystawy brzmi "Anioły i amory". Tak więc WYSZYWAM:-))
Chciałabym jeszcze znaleźć czas na łazikowanie po podwórkach starych kamienic. One są wyjątkowe. Każdego dnia idąc do pracy specjalnie wybieram takie miejsca, bo one mają swój klimat. Mają dusze. Śmietniki pełne śmieci, i nie mam tu na myśli zwykłych śmieci śmieciowych a powyrzucane stare kanapy, fotele, zdezelowane rowery, wózki... Zatrzymuję się w takich miejscach. Nie przeszkadza mi kompletnie zniszczona elewacja, nieremontowana przynajmniej od czasu wojny. To wszystko ma swój urok. Spóźniam się przez to codziennie do pracy, ale....

4 komentarze:

  1. Wspaniala kartka. Ja tez lubie stare kamienice. Podoba mi sie ''brzydota'' tych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna wystawa, już jestem Ciekawa :)) Ja to bym chętnie widziała Twoją wystawę w Katowicach :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanko, podwórka starych kamienic są wspaniałe, a ile ciekawych "przydasiów" można na tych śmietnikach znaleźć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*