sobota, 23 kwietnia 2011

Wymiana u Pagaty - finał

Jak już wspominałam jakiś czas temu, brałam udział w międzyblogowej wymianie kartkowej u Pagaty. Swoje kartki wysłałam do pięciu dziewczyn, a sama otrzymałam kartki od pięciu innych blogowiczek:

















Tak wyglądają kartki w komplecie:



Dodatkowo dostałam jeszcze jedną kartkę z przydasiami, zupełnie niespodziewanie, od Eniutki:


Podobała mi się cała zabawa i w przyszłości również będę brała udział w takich akcjach.

A tymczasem życzę wszystkim zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy.

5 komentarzy:

  1. A serwetka z haftem wrocławskiem od kogo;)?
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,ze jestes jedną z nielicznych,co dostały komplet kartek przed swiętami.Pozdrawiam i życze wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia świąteczne :). Cieszę się, że kartka dotarła na czas czyli przed świętami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*