poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Niedzielne szaleństwo ILSowe i szybka wymiana

Na niedzielę przewidziałam konkretny plan działania. Przede wszystkim musiałam przeszukać kartony w celu odnalezienia papierów komunijnych i ślubnych. Trafiły mi się zamówienia na takie kartki:-)
Lubię przeglądać swoje skarby, tyle, że tracę przy nich poczucie czasu i zapominam w jakim celu zaczęłam grzebanie w wykopaliskach:-). Tak było i tym razem. Poszukiwania nie zostały zwieńczone sukcesem, ponieważ wpadły mi w ręce wspaniałe papiery ILS. Wybrałam kilka i rozpoczęłam niedzielny koncert kartek czekoladowych.
Nie zaprezentuję dzisiaj wszystkiego, bo muszę coś zostawić na zaś;-)
Do pierwszej kartki wykorzystałam papiery Herbarium, stempel i tusz ze scrapu, motylki i tag z Galerii Papieru, tasiemki i guzik z domowego magazynu przydasiów.





W zeszłym tygodniu zdecydowałam się na szybką wymiankę z Kacprem. Do mnie przesyłka już doszła, oprócz pisanki dostałam prawdziwe słodkości:-). Bardzo dziękuję. Muszę powiedzieć, że pisanka jest śliczna. W kolorach, które uwielbiam. No i dodam, że jest ładniejsza niż na zdjęciach:-)). Jest już moja!!! Mam nadzieję, że Kacper też już dostał moją przesyłkę.

8 komentarzy:

  1. Jolu, mnie już się repertuar ochów i achów skończył :) Piękna kolorystycznie i taka, że aż strach...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ozdobiona kartka w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka. Ty to umiesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, cudowna, lubię czekoladę :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. tak tak przesyłka dotarła do mnie dzisiaj ;)
    jak otworzyłem kopertę zaniemówiłem :D
    nie spodziewałem się,że dostanę takie cudeńka ;)
    dziękuję,dziękuję,bardzo serdecznie dziękuję !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka na czekoladę!
    Coś w tym jest, że jak się zasiądzie przy pudle pełnym scrapowych przydasi to traci się poczucie czasu :) ale ja te chwile uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest bajeczna i czekoladowo smaczna.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam pisankę od Kacpra i zgadzam się,że w rzeczwistości wyglądają jeszcze piękniej niż na zdjęciach :))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*