niedziela, 3 kwietnia 2011

Męski szyk

Chyba już od dwóch miesięcy czekałam na wenę w konkretnym temacie. Mój Tato kończy w tym tygodniu 75 lat i dojrzewałam do tego, żeby zrobić mu oryginalną kartkę. Co ja się nagłówkowałam!! Próbowałam układać kompozycje związane z hobby Taty. Jak już udało mi się zgromadzić materiały związane z licznymi pasjami, to nic mi nie współgrało ze sobą. Jedno nie ulegało wątpliwości - bazą miały być papiery Maps of life. Wczoraj, kiedy zaczęły pobrzmiewać ostatnie dzwonki - wreszcie wzięłam się za kartkę. Odrzuciłam wszystko co do tej pory zgromadziłam (oprócz papieru) i już wiedziałam czego chcę! Powstała elegancka męska kartka z miejscem na ulubioną gorzką czekoladę i kieszonką na życzenia:-)
Nie czuję się dobrze w "męskich" klimatach, ale z tej kartki jestem naprawdę zadowolona. Mam nadzieję, że Tacie też się spodoba.





Do kartki zużyłam:
- wspomniany już papier z Decor Scrapu
- "męskie" elementy z papieru Graphic 45 ze Scrapu
- róża ze Scrap Pasji
- pozostałe materiały z domowego magazynu przydasiów

5 komentarzy:

  1. Jest piękna, elegancka i dopieszczona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola.... Nie wiem co powiedzieć... To jest cudo... Twój Tato powinien być dumny z takiej zdolnej córki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Jest śliczna, tato napewno będzie zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, niezwykle elegancka męska kartka! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka idealna na taką okazję. Możesz być z siebie dumna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*