czwartek, 3 marca 2011

Tym razem kartki w klimacie nostalgicznym....
Wykorzystałam papiery z różnych sklepów, bo tak mi pasowały. A zasuszony kwiatek dostałam (jak całe mnóstwo innych kwiatów i liści) od Stasi. Mam dwie cudowne koleżanki, które dostarczają mi materiał do pracy ze swoich ogrodów. To Stasia i Dana. Dziewczyny - jesteście wielkie!! Przyznaję jednak ze wstydem, że nie wiem co to za roślinka.




A poza tym cały czas haftuję.... Tym często nie mogę się chwalić, więc póki co pokazuję kartki, które powstają w tzw. międzyczasie;-)
Pozdrawiam cieplutko

6 komentarzy:

  1. Te kartki są niesamowite. Ogromnie mi się podobają.
    Chustecznik już prawie gotowy ;)
    Ściskam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Красивые открытки!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie karteczki uwielbiam najbardziej, cudne są!!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te kartki. Masz talent!

    Pozdrawiam
    http://backwardandforward.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo klimatyczne kartki. Takie Twoje....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*