czwartek, 10 marca 2011

Teneryfa na Lazurowym Patchworku:-)

W moim szale patchworkowym zapomniałam się do tego stopnia, że zaczęłam zszywać więcej kwadratów. Powstał nowy format (oczywiście u mnie zupełnie nowy).
Tym razem wybierałam błękity. Chciałam żeby moja teneryfka miała odpowiednie tło.
Sama teneryfa powstała jako wprawka w przeplataniu. Nowością było wprowadzenie koralików. Z zamierzenia miał to być chaber. Na zamiarze się skończyło bo ani kolor ani kształt mi nie podpasował, ale i tak byłam zadowolona.

Tak więc moja koroneczka teneryfowa pływa po lazurowym patchworku:




Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, które zostawiacie:-*

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle - zaskoczyłaś mie....
    Czekam na jeszcze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne błękity, jak się tak przyglądam to widzę chabra:)) Wszystko ładnie się komponuje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Koroneczka boska, kartka śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie moge sie napatrzyć na te twoje detale- koroneczki, super są!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwilę mnie nie było, a tu tyle cudowności u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka - świetna kompozycja, świetne kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*