piątek, 4 marca 2011

Nie wiem dlaczego,

ale poczułam przez moment potrzebę zrobienia kartki takiej bardziej kobiecej. Może to związane ze zbliżającym się Dniem Kobiet??
Z jednej strony wydaje mi się, że czegoś tu brak, a z drugiej strony wiem, że i tak bardzo kobieca jest ta kartka jak na moje możliwości;-)




Papiery z jednego i drugiego sklepu ( jestem z lekka zszokowana, że udało mi się zapamiętać co skąd), a koronka i guziczki z domowego magazynu przydasiów.
To jedna z tych kartek, na których trenowałam szycie maszynowe. Coraz lepiej się w tym czuję.
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających.

7 komentarzy:

  1. Mistrzostwo świata w kartkowaniu...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiekna, bardzo delikatna

    OdpowiedzUsuń
  3. Szycie wychodzi Ci fantastycznie, kartka cudnie romantyczna i delikatna! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. очень романтично!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo kobieca i piękna karteczka!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*