wtorek, 1 lutego 2011

Wyróżnienie



Zupełnie nieoczekiwanie dostałam dzisiaj wyróżnienie od Marzycielki . Bardzo to miłe, bo znaczy to, że ktoś czasami do mnie zagląda i coś mu się podoba. Bardzo dziękuję.

Zasady
1. Podziękuj za wyróżnienie
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Umieść u siebie logo wyróżnienia
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
Poza tym stwórz listę rzeczy, które czynią cię szczęśliwym

Mam problem z wybraniem blogów, bo prawdę mówiąc podoba mi się zdecydowanie więcej niż mogę wyróżnić, ale skoro mamy trzymać się zasad, więc moja lista blogów jest następująca (kolejność przypadkowa):



Co mnie uszczęśliwia??
Poranna kawa, ptasi śpiew, zachodzące słońce, majowy deszczyk, spadające jesienne liście, rozmowa z Przyjacielem, uśmiech na twarzy bliskich.... lista nigdy się nie skończy, bo uszczęśliwić potrafi mnie wszystko. Jednak najwięcej szczęścia dają mi moje robótki.

7 komentarzy:

  1. Jolu, pięknie dziękuję za wyróżnienie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu,
    jestem zaszczycona :-)
    Dziekuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie:)))
    I pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, życzę Ci tego wszystkiego. Zagladam tutaj codziennie i podziwiam. Dopiero teraz się odezwam :):):) Grażyna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*