środa, 19 stycznia 2011

Wiem, że jestem w mniejszości,


ale bardzo lubię zimę i stęskniłam się już za takimi widokami:-)








"Senność gęsta jak śnieg i krążąca jak śnieg
Zasypuje śnieżnymi płatkami sennymi
Bezprzyczynny mój dzień, bezsensowny mój wiek
I te ślady bezładnych moich kroków po ziemi.
Czy to dobrze, czy źle: tak usypiać we mgle?
Szeptać wieści pośnieżne, podzwonne, spóźnione?
Czy to dobrze, czy źle: snuć się cieniem na tle
Kołującej śnieżycy i epoki przyćmionej?
Senność gęsta jak śnieg i krążąca jak śnieg
Zasypuje śnieżnymi płatkami sennymi"

Tak śpiewał Marek Grechuta ......

3 komentarze:

  1. No ja zimę też lubię ale zza okna.
    Pozdrawiam a zdjęcia cudne faktycznie.
    Oj coś bez składu dzisiaj piszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima to moja ulubiona pora roku. A widoczki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*