niedziela, 30 stycznia 2011

Urodzinowe Candy

W lutym mija rok, odkąd bawię się w blogowanie. Zdecydowałam, że w takiej sytuacji zaproszę Was na Candy Urodzinowe. Sama biorę udział w tego typu zabawach więc i na mnie kolej podzielić się cukierkami.
Tymi słodkościami będą:
komplet frywolitkowy:



a także koronkowe przydasie w ilości ok. 4 metrów:



Zasady uczestnictwa jak wszędzie:
1. Komentarz pod postem
2. Podlinkowany obrazek na bocznym pasku w swoim blogu
3. Dla osób bez bloga - adres mailowy pod komentarzem

Zapisy będą trwały do 28 lutego a 1 marca wylosuję jedną szczęśliwą osobę.
Zapraszam do zabawy!!

70 komentarzy:

  1. Koleżanko Jolu, ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrrrr... do takiego mistrzostwa, to mi daleko, więc ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria - staję w kolejce i lecę dodać informację u siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka, wylosuj mnie, please, please:)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńka te frywolitki..........zazdroszczę talentu i pozdrawiam./oczywiście zapisuję się./

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie zazdraszczam, bo to MOJA koleżanka, ale się zapisuję oczywiście...........

    OdpowiedzUsuń
  7. Na takie sliczności to ja zawsze :) I te koronki takie piękne, przydałyby mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tu wchodzę, żeby przyznać Ci wyróżnienie, a tu takie cuda do przygarnięcia:)) Teraz będzie wyglądało że łapówkę Ci daję hahaha Tak więc staję w kolejce, i zapraszam do mnie po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. It's a wonderfull candy! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze raz się wpisuję,na blogerze pod beata/powyżej/ale nie umiem odblokować profilu,a chciałabym pokazać że u mni informacja o candy jest. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne prace :) Zgłaszam się i z niecierpliwością czekam na losowanie. Mój blog: armilla.blox.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień Dobry

    13 numer -wpisuje się frywolna Ada,która z e-mailem tutaj wpada.
    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie można przejść obojętnie koło takich piękności! Ustawiam się w kolejce i kciuki mocno za siebie trzymam ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się po cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się i ja :) www.edzia-goodies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękności, uwielbiam frywolitki, niestety ja nie potrafię, jeszcze.
    Z ogromną nieśmiałością się ustawię w kolejce.
    Pozdrawiam gorąco z Leśnego Zakątka
    www.lesnyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje roczku!
    Przepiękna biżuteria, ustawiam się w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chetnie stane w kolejce
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje rocznicy.
    Piekne to na zdjeciu! Widzialam na zywo tylko raz:)
    chetnie ustawie sie w kolejce po te klejnoty..
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. chętnie podarowałabym taki komplet mamie

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie wezme udzial w zabawie.Gratuluje roczku i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ech!!! Chciałoby się.
    http://kreatywnanuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna biżuteria frywolitkowa. Ustawiam sie w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też się piszę na te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojeku!Trafilam do Ciebie przypadkiem,a tu taka kolejka za takimi fajnymi słodkościami,więc i ja się tu zatrzymałam:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę że 29 będzie szczęśliwe - pozdrawiam i w kolejkę się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny komplecik frywolitkowy, ustawie się po niefo w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny....I ja staję w kolejce....aaaach może choć raz mi się poszczęści...

    OdpowiedzUsuń
  31. Spróbuję szczęścia w losowaniu bo ten frywolitkowy komplecik tak bardzo mnie kusi :)

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zglaszam sie i ja,wlasnie dzis zaczelam pisac moj blog,czy istnialaby mozliwosc wymiany linkow?
    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się chętnie, piękne rzeczy przyszykowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniam, mniam-ja też poproszę!:) Mój e-mail: szirma@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz biorę udział w losowaniu:) Gratuluję pięknych prac:) Liczę na szczęście początkującego:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słodkości super. Gratuluje pierwszego roczku.
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczności rozdajesz.
    A niech tam, o moje nie kłute uszy to się będę martwić jak wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach, jak mi się podobają te frywolitki!...
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny komplet! Marzę już o nim i ciągle myślę nauczyć się frywolitek...i tak juz kilka lat.
    Pozdrawiam, Ilona.

    ilona.jankowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja lubię koronki :D
    zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluje blogowego roczku i życzę kolejnych!

    A na słodkości się zapisuje ,bo urocze i kuszące.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale cudo! Zapisuję się obowiązkowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja się baaardzo chętnie zgłaszam po te cudeńka- martaa82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj przydałyby się te przydasie, więc ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam. Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  48. sliczna bizuteria :)
    focz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też chce się zapisać :)
    pozdrawiam Paulina
    kropkanadj@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo chętnie dopiszę się do listy , wspaniała biżuteria !!! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Staję w kolejce.
    Notka na blogu candies-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakież cudowności, też chętnie stanę w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  53. Jolu cudeńko frywolitkowe strasznie mi się podoba :D a i jedną z koronek widzę na mojej krzyżykowej robótce :D
    zapisuję się dwoma łapkami :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo podobają mi się twoje prace i jestem pełna podziwu. Grzecznie staję w kolejeczce
    dorotka.dopart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. A niech mnie ale cudo!! może choć raz mi się uda:)
    dzianga1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zawsze marzyłam o takim kompelcie, uwielbiam frywolitkową biżuterię, a nie umiem jej, niestety, wytwarzać... Może się uda wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystko jest piekne , rowniez marze o friwolitkowych pracach , a moze........, a jak nie to trudno ,....

    OdpowiedzUsuń
  58. ja też chce takie ładne frywolitki!
    anna.kaminska.pl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne frywolitki, piękne koronki - zapisuję się!

    :)
    kinga_w206@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuje sie bez dwoch zdan.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowny komplet, ustawiam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Na takie ślicznośći ja też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Same u Ciebie cudowności - no cóż zobaczymy czy mam szczęście:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. zgłaszam się do zabawy.
    moj blog: http://karkakg.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Wskakuję do kolejki i ja =}
    Pozdrawiam
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Jejku, kolejne urodziny:D W lutym same rocznice na tym blogspocie! I ciężko przejść obojętnie obok takich śliczności, zwłaszcza, że do koronek i frywolitek mam słabość... Siła wewnętrzna każe mi się ustawić w kolejeczce ;)

    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Congratulations!
    Nice gifts.

    OdpowiedzUsuń
  68. O qurcze zdązyłam!!! Jakie piękności komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  69. Dziękuję wszystkim za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*