piątek, 7 stycznia 2011

Trochę orientu

Nie gustuję specjalnie w tych klimatach, ale moja siostra ze szwagrem i owszem. Postanowiłam zrobić im kalendarzowa niespodziewajkę. Długo zastanawiałam się czym podkreślić styl orientalny. Nie bardzo widziała mi się gejsza, samuraj czy wachlarz. Jakoś tak oklepane. W końcu uznałam, że takim motywem w typowo japońskim stylu będzie kakemono. usiłowałam nawet powiesić ten obraz tak jak w oryginale. I nie przeszkadzało mi to, że skorzystałam ze zwykłych wykałaczek. Ale i tak nie udałoby mi się stworzyć odpowiedniego klimatu gdyby nie papiery orientalne ze Scrappasji




Może jeszcze uda mi się dopisać coś.... za sprawą pewnej młodej fantastycznej dziewczyny:-)

1 komentarz:

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*