środa, 29 grudnia 2010

Święta, święta i po świętach...

Okres świąteczno-zimowy wpływa na mnie bardzo mobilizująco w dziedzinie robótek. Święta Bożego Narodzenia ledwie się skończyły, a ja już działam w klimatach wielkanocnych. Zrobiłam ponad 20 kartek, ale z prezentacją poczekam do zakończenia karnawału mimo, że ten jeszcze się nie rozpoczął;-)
Myślę, na razie tylko myślę o haftach, bo przede mną jeszcze kalendarze.....
Póki co pokażę "starociowe" słoneczniki. Praca sprzed dwóch albo trzech lat, całkowicie moja, od kompozycji po wykonanie. Zastosowałam dwie techniki: kwiaty - to koronki teneryfowe a łodyżki to makrama szydełkowa. Oczywiście już zapomniałam jak to się robi, ale myślę, że to kwestia przypomnienia.





Pozdrawiam wszystkich odwiedzających:-* I bardzo dziękuję za komentarze:-)

4 komentarze:

  1. Rewelacyjnie połączyłaś te techniki! Myślę, że szybko sobie wszystko przypomnisz! Szalejesz z kartkami wielkanocnymi hihihihi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!
    Próbowałam się kiedyś zmierzyć z makramą szydełkową, ale dla mnie to chyba zbyt odległe lądy, nie udało się:-(
    Pokaż może jakiś kursik jak już sobie przypomnisz;-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Красивая работа! Для меня вязание нечто не досягаемое))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolna z Ciebie bestia. Ale to już sama wiesz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*