środa, 21 lipca 2010

Calineczki

Doczekałam się w końcu!!:) Odebrałam wczoraj calineczki z wymiany u Poppy. Dobrałam już ramkę i cieszę się każdym jednym cudeńkiem. W wymianie wzięło udział 18 dziewczyn, które wylosowały następujące kolory: Milquin - biały, Chanderella - brązowy, Kama - czarny, Poppy - czerwony, Stefcia - fioletowy, edyta350 - granatowy, Gosia - jasnobłękitny, kawowy, KasiaS - liliowy, Calista - malinowy, Mięta - niebieski, anetakamo - pomarańczowy, Anek73 - różowy, Karola - seledynowy, Katarina - szary, Hala - turkusowy, Angelagdam - zielony i Alexls - żółty. Moim kolorem był kawowy. Miałam szczęście, bo kawa to mój ulubiony smak. Jak lody to tylko kawowe, jak czekolada to tylko kawowa. No i sama kawa.... Najlepsza z rana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*