niedziela, 23 maja 2010

Sylwetki Eckerta



W starym numerze miesięcznika "Sudety" znalazłam wyjątkowej urody wycinanki. Autorem jest Johann August Eckert, jeden z najwybitniejszych sylwetkarzy w Karkonoszach.
Oczywiście musiałam od razu spróbować swoich sił. Starałam się z całej mocy aby wycinanka wyszła poprawnie. Używałam w tym celu zwykłych "skórkowych" nożyczek i skalpela. Zawsze to jakaś odmiana.



Zastanawiam się cały czas nad tym gdzie wyeksponuję te prace. Zaczyna brakować miejsca. Na razie schowałam w wycinankowej książce.
Bardzo podobają mi się wycinanki tego typu, ale i tak kiedyś sięgnę do takich, które kręcą mnie najbardziej tj. łowickie i kurpiowskie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione słowo. To krytyczne także.
Mobilizujecie mnie do dalszej pracy:-*